Kalorisi yoğun olan besinleri seçin. Böylece daha az hacimli besin midenizde daha az yer kaplar fakat daha fazla enerji sağlar. Kuru meyveler, süte süt tozu eklenmesi, salatalara enerji değerini artırıcı zeytin veya avokado ilavesi, patates ile ekşi krema veya mayonezli salata yapılması gibi. Daha sık yemek yiyin. Az ve sık beslenerek midenizin daha fazla yemek almasına müsaade edin, iştahınızı zorlayın. Sıvı gıda ve içecekleri yemekle birlikte değil, yemekten 30 dakika önce veya

Bu konu 1042 kez görüntülendi 1 yorum aldı ...
Kilo Almak İsteyenler için Etkili Kilo Alma Önerileri 1042 Reviews

    Konuyu değerlendir: Kilo Almak İsteyenler için Etkili Kilo Alma Önerileri

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1042 kez incelendi.

  1. #1
    Azeribalasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30.07.2008
    Mesajlar
    9.765
    Konular
    3587
    Beğendikleri
    1.084
    Beğenileri
    231
    Tecrübe Puanı
    100
    @Azeribalasi

    Standart Kilo Almak İsteyenler için Etkili Kilo Alma Önerileri

    Kalorisi yoğun olan besinleri seçin. Böylece daha az hacimli besin midenizde daha az yer kaplar fakat daha fazla enerji sağlar. Kuru meyveler, süte süt tozu eklenmesi, salatalara enerji değerini artırıcı zeytin veya avokado ilavesi, patates ile ekşi krema veya mayonezli salata yapılması gibi.
    Daha sık yemek yiyin. Az ve sık beslenerek midenizin daha fazla yemek almasına müsaade edin, iştahınızı zorlayın.

    Sıvı gıda ve içecekleri yemekle birlikte değil, yemekten 30 dakika önce veya sonra tüketin. Böylece yemeklere midenizde daha çok yer kalır.

    Besin değeri yüksek içecekleri tercih edin. Diyet içecek, soda yerine meyve suyu, süt veya milk shake için.
    Yatmadan önce mutlaka ara öğün yiyin. Hazmı zor olmayan enerji değeri ve karbonhidrat içeriği yüksek yumuşak besinler tercih edin (Muzlu-ballı süt veya meyveli, ballı, cevizli yoğurt gibi).

    Midede hacim oluşturacak sulu gıdaları, çorbaları, salataları çok tüketmeyin.

    Sebze-meyve yanında mutlaka ekmek, makarna veya pilav yiyin.

    Yağa yüklenmeyin. Aşırı yağlı yemek, tokluk hissi verebildiğinden bir sonraki öğünde acıkmayı engeller. Yağ dikkatli tüketilmezse kolesterolün yükselmesine yol açar. Her gün fast food, patates kızartması yemeyin.



    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Kilo Almak İsteyenler için Etkili Kilo Alma Önerileri

          Kategori: Sağlık Kütüphanesi

          Konuyu Baslatan: Azeribalasi

          Cevaplar: 1

          Görüntüleme: 1042

    Dünyanin En Büyük Azeri Mp3 Arsivi. www.azeribalasi.com

  2. #2
    MeRaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    09.04.2012
    Mesajlar
    223
    Konular
    142
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    469
    @MeRaL

    Standart Cevap: Kilo Almak İsteyenler için Etkili Kilo Alma Önerileri

    tskler emeginize saglik
    -Bildiklerini anlat,
    Ama akil veryeme kalkma!
    -Anlatilanlari iyi dinle,
    Ama hepsini doğru sanma!
    -Sessiz kalkmak,birsey bilmediğin anlamina gelmez,
    Çok konuşmak da çok sey bildiğini göstermez!
    -Herkesi kendine eşit gör,
    Herkim olursa olsun bir insani küçümsemek akilsizlik,
    Çok büyük görmek de korkakliktir!
    -Cesaret akildan gelirse cesarettir,
    Bilgisizlikten gelirse cehalettir!



Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş