1.Üz QIZARMASI: İngilis təbiət tarixçisi Charles Darvin, insanın yalan danışdığında digərlərinin bunu anlamasını təmin etmək üçün yüzünün qızaracağı şəkildə təkamülləşdiyi nəzəriyyəsiylə şərhə çalışdı. Bəzi elm adamları isə bunun zəifliyi ifşa edərək, hadisələrlə üzləşməyə ya da daha içdən davranmağa köməkçi olduğu fikirini müdafiə etdi.
2. QƏHQƏHƏ ÇƏKMƏK: İnsanın ruh halını yaxşılaşdıran endorfin hormonu səbəbiylə güldüyü düşünülür. Ancaq 10 illik bir araşdırmanın nəticələri, insanın zarafatdan çox orta sözlər qarşısında qəhqəhə çəkdiyini ortaya qoyur.
3. ÖPÜŞMƏK: Bütün cəmiyyətlərdə görülməyən, bu istiqamətdə genetik ola bilməyəcəyi mühakiməsinə varılan öpüş, əmizdirmə və köhnə insanların uşaqlarını ağızlarıyla bəsləmə vərdişləriylə əlaqələndirən nəzəriyyələrə bağlanır.
4. YUXU GÖRMƏK: Avstriyalı nörolog Sigmund Freudun, yuxuların şüur altını əks etdirdiyinə bağlı nəzəriyyəsinə şübhəylə yaxınlaşılır. Yuxunun, ümumiyyətlə hissləri əks etdirdiyi deyilə bilər, ancaq qəribə xülyalar görülməsinin səbəbi hələ tam olaraq açıqlana bilmədi.
5. BATİL İNANCLAR: Dinin, bir məna daşımayan, qəribə, ancaq rahatlaşdıran vərdişlər olaraq xarakterizə edilən batil inancları tətiklədiyi düşünülür.
6. BURUN QARIŞDIRMAQ: Hər dörd gəncdən biri, gündə ortalama 4 dəfə burnunu qarışdırır və bunun səbəbi bilinmir. Burun qarışdırmanın, immunitet sistemini gücləndirdiyinə inananlar var.
7. YETKİNLİK: Digər heç bir heyvanın bu dövrdən keçmədiyinə diqqəti çəkilir. Bəzi elm adamları bu dövrün, insan beyninin yetkinlik çağına keçmədən əvvəl özünü yenidən tənzimləməsinə köməkçi olduğunu ya da gələcəkdəki məsuliyyət dolu illər əvvəlində insanın, davranış formaları baxımından özünü sınamasına icazə verdiyini düşünür.
8. FƏDAKARLIQ ETMƏK: Bu davranışın, insanlar arasındakı bağların inkişaf etdirilməsinə istiqamətli ola biləcəyi kimi yalnız kef verdiyi üçün edilə biləcəyi müdafiyə olunur.
9. SənətçiL FƏALİYYƏTLƏR: Rəqs etməkdən, heykəl təraşlığa bütün sənət formalarının, adamın özünü göstərmə və bəyəndirmə istəyindən qaynaqlana biləcəyi ifadə edilir. Necə ki bunun, yalnız məlumat və təcrübə paylaşması üçün bir vasitə ola biləcəyi də düşünülür