Yapmanız gereken soldaki kurbağaları sağahttp://www.izafet.com/images/smilies/smilev.gif sağdaki kurbağaları sola geçirmeye çalışmak. Hadi bakalım kolay gelsin... Tıklaaaaaa

Bu konu 9454 kez görüntülendi 42 yorum aldı ...
kurbağa testi 9454 Reviews

    Konuyu değerlendir: kurbağa testi

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 9454 kez incelendi.

Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 123 ... Sonuncu
  1. #1
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.656
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Talking kurbağa testi

    Yapmanız gereken soldaki kurbağaları sağa
    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
    sağdaki kurbağaları sola geçirmeye çalışmak.
    Hadi bakalım kolay gelsin...



    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: kurbağa testi

          Kategori: Site içi Üyelerin Oyunları

          Konuyu Baslatan: ŞiMaL

          Cevaplar: 42

          Görüntüleme: 9454


  2. #2
    alonehc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17.12.2010
    Mesajlar
    4.700
    Konular
    1250
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    915
    @alonehc

    Standart



    Daha erken yapardmda sohbet koyulaşınca kurbağalar beklemek zorunda kaldı
    Her şey bir tebessüm kadar uzak..

    Tebessüm mü..?

    Oda yere düşen bir kristal gülün çıkardığı sesi resme yansıtan ressamın elinde..!


    Kod:
    2566342 . ... ... .. .. .. ... All Legal And İllegal Right Reserved..!

  3. #3
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.656
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    nasıl yaptın ben beceremedim

  4. #4
    alonehc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17.12.2010
    Mesajlar
    4.700
    Konular
    1250
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    915
    @alonehc

    Standart

    Alıntı ŞimaL Rumuzlu Üyeden Alıntı
    nasıl yaptın ben beceremedim
    Çok basit bir cebirsel yolu var bir mavi bir yeşil ,bir mavi bir yeşil ... sonuna kadar böyle yapman lazım en sonra gerisi gelir zaten
    Her şey bir tebessüm kadar uzak..

    Tebessüm mü..?

    Oda yere düşen bir kristal gülün çıkardığı sesi resme yansıtan ressamın elinde..!


    Kod:
    2566342 . ... ... .. .. .. ... All Legal And İllegal Right Reserved..!

  5. #5
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.656
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    tam bende öyle yapmağa çalışım no no deyip durdular dur deniyim

  6. #6
    alonehc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17.12.2010
    Mesajlar
    4.700
    Konular
    1250
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    915
    @alonehc

    Standart

    Alıntı ŞimaL Rumuzlu Üyeden Alıntı
    tam bende öyle yapmağa çalışım no no deyip durdular dur deniyim
    Kolay gelsin bitirirsen bi ftoda sen koy bakalım kim daha önce yapmış
    Her şey bir tebessüm kadar uzak..

    Tebessüm mü..?

    Oda yere düşen bir kristal gülün çıkardığı sesi resme yansıtan ressamın elinde..!


    Kod:
    2566342 . ... ... .. .. .. ... All Legal And İllegal Right Reserved..!

  7. #7
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.656
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    yoggg yapamıyom be sinir oldum haaa

  8. #8
    alonehc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17.12.2010
    Mesajlar
    4.700
    Konular
    1250
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    915
    @alonehc

    Standart

    Alıntı ŞimaL Rumuzlu Üyeden Alıntı
    yoggg yapamıyom be sinir oldum haaa
    Her yiğidin harcı değil Mantığını anlasan yaparsın
    Her şey bir tebessüm kadar uzak..

    Tebessüm mü..?

    Oda yere düşen bir kristal gülün çıkardığı sesi resme yansıtan ressamın elinde..!


    Kod:
    2566342 . ... ... .. .. .. ... All Legal And İllegal Right Reserved..!

  9. #9
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.656
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    ya girip olmuşum beynim patlıyo mantığınıda düşunemiyom beee

  10. #10
    alonehc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17.12.2010
    Mesajlar
    4.700
    Konular
    1250
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    915
    @alonehc

    Standart

    Alıntı ŞimaL Rumuzlu Üyeden Alıntı
    ya girip olmuşum beynim patlıyo mantığınıda düşunemiyom beee
    Hastaysan uğraşma hiç... Geçmiş olsun bu arada
    Her şey bir tebessüm kadar uzak..

    Tebessüm mü..?

    Oda yere düşen bir kristal gülün çıkardığı sesi resme yansıtan ressamın elinde..!


    Kod:
    2566342 . ... ... .. .. .. ... All Legal And İllegal Right Reserved..!

Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 123 ... Sonuncu

Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş