Kullanıcı Tag Listesi

Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat’ın değişik versiyonlarıyla hedeflerinize daha çabuk ulaşmanız mümkün. http://estb.msn.com/i/4B/4D7FDF2B5C539F30DE38B1FCFB5338.jpg Daha fazla kas için pause squat Bildiğiniz üzere daha fazla kaslanmak için, daha fazla kas lifini çalıştırmanız ve vücudunuza verdiğiniz mikro düzeydeki tahribatı artırmanız gerekiyor. Peki, bunu nasıl sağlayacaksınız? Duke Üniversitesi’ndeki araştırmacılar, squat hareketinde hamstring ve kalf kaslarınızın en çok

Bu konu 812 kez görüntülendi 0 yorum aldı ...
Squat Mucizesi / Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat 812 Reviews

    Konuyu değerlendir: Squat Mucizesi / Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 812 kez incelendi.

  1. #1
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.09
    Mesajlar
    21.542
    Konular
    11199
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    9
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Yeni Squat Mucizesi / Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat

    Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat’ın değişik versiyonlarıyla hedeflerinize daha çabuk ulaşmanız mümkün.

    Daha fazla kas için pause squat
    Bildiğiniz üzere daha fazla kaslanmak için, daha fazla kas lifini çalıştırmanız ve vücudunuza verdiğiniz mikro düzeydeki tahribatı artırmanız gerekiyor. Peki, bunu nasıl sağlayacaksınız? Duke Üniversitesi’ndeki araştırmacılar, squat hareketinde hamstring ve kalf kaslarınızın en çok çalıştığı anın, hareketin ortasında yere yaklaşmışken, olduğunu belirledi. İşte pause squat da bu bilimsel gerçek üzerine inşaa edilmiş bir hareket. Omuzlarınızın arkasında bir halter tutun ve üst bacaklarınız yere paralel gelene kadar vücudunuzu aşağı indirin. Bu şekilde 4 saniye kadar bekleyin ve tekrar ayağa kalkın. 10 tekrardan oluşan 2 ya da 3 set yapın. Eğer gücünüz 4 saniye sabit durmanıza yetmiyorsa, bu süreyi (ya da kaldırdığınız ağırlığı) azaltabilirsiniz.
    Patlayıcı kuvvet için jump squat
    Yapılan araştırmalar, alt vücut kasları kuvvetli olanların ilerleyen yaşlarda daha sağlıklı kaldığını gösteriyor. Daha kuvvetli kaslar için de daha yüksek ağırlıklarla çalışmanız şart. Tavsiyemiz; aynı zamanda patlayıcı kuvveti de artıran jump squat hareketi. Sadece bir tekrar yapabileceğiniz bir ağırlık belirleyin ve ellerinize bunun yüzde 30 daha fazlası olan ağırlıkta iki dumbbell alın. Dumbbell’ları üst bacaklarınızın yanında tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Dizlerinizi hafifçe kırarak squat hareketi yapın ve daha sonra tüm gücünüzle yukarı doğru sıçrayın. Yere iner inmez hareketi tekrarlayarak tekrar sıçrayın. Bu şekilde 5-6 tekrar yapın ve setler arasında 3 dakika dinlenin.


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Squat Mucizesi / Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat

          Kategori: Sağlıklı Yaşam İçin

          Konuyu Baslatan: ŞiMaL

          Cevaplar: 0

          Görüntüleme: 812


Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş