Kullanıcı Tag Listesi

Google'a sık sık meydan okuyan Facebook, dedikodulara göre şimdi de Gmail'e rakip bir e-posta servisi kurma kararı aldı.

Bu konu 705 kez görüntülendi 0 yorum aldı ...
Gmail'e karşı Fmail 705 Reviews

    Konuyu değerlendir: Gmail'e karşı Fmail

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 705 kez incelendi.

  1. #1
    Vuslata Hasret - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12.10.09
    Mesajlar
    8.955
    Konular
    4272
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    631
    @Vuslata Hasret

    Standart Gmail'e karşı Fmail

    Google'a sık sık meydan okuyan Facebook, dedikodulara göre şimdi de Gmail'e rakip bir e-posta servisi kurma kararı aldı.










    Facebook ile Google arasındaki hakimiyet (ve reklam) yarışı devam ediyor. Son dedikodulara göre Google’ın en kullanışlı servislerinden Gmail’i baltalamak isteyen Facebook, kendi e-posta servisini kuruyor.

    TechCrunch teknoloji haber sitesi, Facebook’un 15 Kasım’da San Fransisco’da düzenlenecek basın etkinliğinde yeni bir e-posta servisinin tanıtılacağını iddia etti. Henüz dedikodu düzeyinde de olsa, 550 milyona yakın üyesi bulunan iletişim ağının bu kitleyi bir ‘e-posta’ platformunda kullanıp reklam ve etkinlik payını arttırmak istemesi doğal görünüyor.

    Üstelik veri paylaşımında hep tek taraflı davranarak üyelerinin iletişim bilgilerini başka sosyal ağlarla paylaşmayan, buna karşın Gmail gibi sitelerden veri transferi yaparak müşteri kazanan Facebook, buna sonunda dur diyen Google’a da misilleme arayışında.

    REKLAM PAZARI

    Dünyanın en büyük sosyal ağı Facebook, yarım milyarı aşkın kullanıcısıyla rekor kırarken, ABD'deki reklam pastasından da aslan payını kaptı.

    İnternet araştırma şirketi comScore'un raporuna göre, 3. çeyrekte, ABD'de internette yayınlanan reklamların yüzde 23.1'i Facebook'ta yer aldı. Söz konusu dönemde Facebook'a verilen reklam sayısı ABD'de 297 milyon adete ulaştı.

    Facebook, ikinci sırada bulunan Yahoo'yu ikiye katlamakla kalmadı, aynı zamanda Yahoo, Microsoft, Fox Interactive Media ve Google'ın toplamından daha fazla reklam almayı başardı.

    Konuya yakın kaynaklara göre, halka açık olmayan Facebook, 2009 genelinde 800 milyon dolar gelir elde etti. comScore, Facebook'un reklam pastasından aldığı payın giderek büyümesini, artan üye sayısına ve kullanıcıların sitede geçirdiği sürenin uzamasına bağladı.

    Facebook kullanıcısı 3. çeyrekte ayda ortalama 5 saatini sitede geçirdi. Geçen yılın aynı döneminde bu süre 3 saat olmuştu.


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Gmail'e karşı Fmail

          Kategori: Bilimsel ve Teknolojik Haberler

          Konuyu Baslatan: Vuslata Hasret

          Cevaplar: 0

          Görüntüleme: 705

    Ezan Oldum Dinmedim.Bayrak Oldum İnmedim. Şehit Oldum Ölmedim.Adım Müslüman Soyadım Türk Benim

Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş