http://img255.imageshack.us/img255/1931/babalar1ky0fi2ta2.jpg

Bu konu 2915 kez görüntülendi 9 yorum aldı ...
Kız Babası Nede Olsa 2915 Reviews

    Konuyu değerlendir: Kız Babası Nede Olsa

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2915 kez incelendi.

  1. #1
    Dygsuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30.07.2008
    Mesajlar
    10.801
    Konular
    3263
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    2
    Tecrübe Puanı
    937
    @Dygsuz

    Standart Kız Babası Nede Olsa


  2. #2
    baskoyum76
    baskoyum76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    fazla soze gerek yok iyiki varsin ablamcan

  3. #3
    GaRaGaN
    GaRaGaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Harbi kız babası olmak bu olmalı...

    €line €meğine Sağlık...

  4. #4
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.08.2008
    Mesajlar
    4.254
    Konular
    278
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    603
    @Apancene

    Standart

    güzel ekleme bunlar bilmişler yaa bizleri yaya bırakırlar benimde 5 yaşında yeğenim var lafda yetişemiyorum bile ona

  5. #5
    Bahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07.08.2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.859
    Konular
    81
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    518
    @Bahar

    Standart

    Alıntı apancene Rumuzlu Üyeden Alıntı
    güzel ekleme bunlar bilmişler yaa bizleri yaya bırakırlar benimde 5 yaşında yeğenim var lafda yetişemiyorum bile ona :d
    allah bagislasin apancene
    Ben bir TÜRK'üm!
    Orta Asya'da türeyen,
    Anadoluda büyüyen,
    Avrupa iclerine yürüyen TÜRK'üm!
    Daglarda gemi gezdiren,
    Taslara destanlar kazdiran,
    Tarihi bastan yazdiran,
    Kilicini üc kitada gezdiren TÜRK'üm!
    TÜRK'üm!

  6. #6
    Bahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07.08.2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.859
    Konular
    81
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    518
    @Bahar

    Standart

    Alıntı dygsuz Rumuzlu Üyeden Alıntı
    cok tatli yaa baksana babaya nasil caba gosteriyor
    Ben bir TÜRK'üm!
    Orta Asya'da türeyen,
    Anadoluda büyüyen,
    Avrupa iclerine yürüyen TÜRK'üm!
    Daglarda gemi gezdiren,
    Taslara destanlar kazdiran,
    Tarihi bastan yazdiran,
    Kilicini üc kitada gezdiren TÜRK'üm!
    TÜRK'üm!

  7. #7
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.08.2008
    Mesajlar
    4.254
    Konular
    278
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    603
    @Apancene

    Standart

    iyi dedin baba burada ana nerede oda oğlanımı uyutuyo yoğsam :p

  8. #8
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.08.2008
    Mesajlar
    4.254
    Konular
    278
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    603
    @Apancene

    Standart

    Alıntı bahar Rumuzlu Üyeden Alıntı
    allah bagislasin apancene
    saol bahar uzun bı aradan sonra anca fırsat buldum az neşelenem , foruma bi göz atam dedim..

  9. #9
    Bahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07.08.2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.859
    Konular
    81
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    518
    @Bahar

    Standart

    Alıntı apancene Rumuzlu Üyeden Alıntı
    saol bahar uzun bı aradan sonra anca fırsat buldum az neşelenem , foruma bi göz atam dedim..
    bende uzun zamandir bakmiyordum zaten apancene bende bugun seninle ayni dusuncedeyim az forumlara bakip neseleneyim dedim :d
    Ben bir TÜRK'üm!
    Orta Asya'da türeyen,
    Anadoluda büyüyen,
    Avrupa iclerine yürüyen TÜRK'üm!
    Daglarda gemi gezdiren,
    Taslara destanlar kazdiran,
    Tarihi bastan yazdiran,
    Kilicini üc kitada gezdiren TÜRK'üm!
    TÜRK'üm!

  10. #10
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.08.2008
    Mesajlar
    4.254
    Konular
    278
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1
    Tecrübe Puanı
    603
    @Apancene

    Standart

    eyi sende hoş galipsen bakem ,ki arazi olduğumuzu kimse farketmemiş kaldığımız yerden devam

Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş