http://www.youtube.com/watch?v=64o3h8fM1iE&feature=player_embedded çok harika bişey furkan teşekkür ederim arkadaşım (f)(f)

Bu konu 1650 kez görüntülendi 6 yorum aldı ...
Furkana hediyemdir...Ugur Isilak - Dilini kana bulama 1650 Reviews

    Konuyu değerlendir: Furkana hediyemdir...Ugur Isilak - Dilini kana bulama

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1650 kez incelendi.

  1. #1
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.664
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    28
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Yeni Furkana hediyemdir...Ugur Isilak - Dilini kana bulama


    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

    çok harika bişey furkan teşekkür ederim arkadaşım


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Furkana hediyemdir...Ugur Isilak - Dilini kana bulama

          Kategori: Türkçe Mp3 Videoları

          Konuyu Baslatan: ŞiMaL

          Cevaplar: 6

          Görüntüleme: 1650


  2. #2
    Furkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18.04.2010
    Mesajlar
    1.526
    Konular
    205
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    495
    @Furkan

    Standart

    harika olmus,ellerine meklerine saglik cok içten söylüyom inan..şaka demiştim ama harika olmuş,şarkı zaten güzel de klibi de cok iyi secmişsin,teşekürler




    Bir gün öləcəksən, bunu bilirsən,
    Ölmək istəmirsən, çünki sevirsən.
    Sevgilin ölübsə, sən də ölürsən,
    Ölümü sevirsən, bu tamam başqa,
    Durma dostum, sən də yer ver aşka!

  3. #3
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.664
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    28
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    valla hala onu dinliyom furkan profil müzigıde bunu yapıcam çok hoşuma gıtı

    istiyosan imza yapayım sana ..?

  4. #4
    Furkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18.04.2010
    Mesajlar
    1.526
    Konular
    205
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    495
    @Furkan

    Standart

    bende hep o acık kalcak vallaa cok sagol defalrca dinliyom,emeklerine saglık




    Bir gün öləcəksən, bunu bilirsən,
    Ölmək istəmirsən, çünki sevirsən.
    Sevgilin ölübsə, sən də ölürsən,
    Ölümü sevirsən, bu tamam başqa,
    Durma dostum, sən də yer ver aşka!

  5. #5
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.664
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    28
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    Rica ederim

  6. #6
    Furkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18.04.2010
    Mesajlar
    1.526
    Konular
    205
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    495
    @Furkan

    Standart

    sayende gene dinliyorum,cok cok tesekürler bu sayfa hep acık kalır bende,içten saygılarımla tesekürler




    Bir gün öləcəksən, bunu bilirsən,
    Ölmək istəmirsən, çünki sevirsən.
    Sevgilin ölübsə, sən də ölürsən,
    Ölümü sevirsən, bu tamam başqa,
    Durma dostum, sən də yer ver aşka!

  7. #7
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10.12.2009
    Mesajlar
    21.664
    Konular
    10831
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    28
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart

    Rica ederim naptımkiii

Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş