Anketimiz: Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedi

Katılımcı sayısı
4. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Olumlu

    3 75,00%
  • Olumsuz

    1 25,00%
  • Kararsızım

    0 0%
  • Şöyle ki;

    0 0%

Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedir?

Bu konu 2323 kez görüntülendi 11 yorum aldı ...
Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedi 2323 Reviews

    Konuyu değerlendir: Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedi

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2323 kez incelendi.

  1. #1
    Emine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.08.2008
    Mesajlar
    20.317
    Konular
    10706
    Beğendikleri
    10
    Beğenileri
    177
    Tecrübe Puanı
    100
    @Emine

    Standart Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedi

    Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedir?


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Erkeklere Özel; Eşinizin ya da kız arkadaşınızın araba kullanmasına bakış açınız nedi

          Kategori: Anketlerimiz..

          Konuyu Baslatan: Emine

          Cevaplar: 11

          Görüntüleme: 2323


  2. #2
    BeeLaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.10.2009
    Mesajlar
    224
    Konular
    12
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    438
    @BeeLaa

    Standart

    Bana uyar
    hatta o kendine bi araba ben kendime bi araba olsun, en azindan hergun sagini solunu cizince icim yanmaz

  3. #3
    Emine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.08.2008
    Mesajlar
    20.317
    Konular
    10706
    Beğendikleri
    10
    Beğenileri
    177
    Tecrübe Puanı
    100
    @Emine

    Standart

    Alıntı BeeLaa Rumuzlu Üyeden Alıntı
    Bana uyar
    hatta o kendine bi araba ben kendime bi araba olsun, en azindan hergun sagini solunu cizince icim yanmaz
    vay bee helal sana
    ama senin isine geliyor
    yoksa zaten olumlu demezdin

  4. #4
    BeeLaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.10.2009
    Mesajlar
    224
    Konular
    12
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    438
    @BeeLaa

    Standart

    ya bundan 1 sene kadar önce ben arabayi vermistim ablama, alisverise gitcekti
    neyse gitti geldi, anahtari verdi ve dediki, yaa herhalde arabanin sag tarafini agac vardi ona hafiften degdirdim dedi,
    nekadar degdi dedim bir karis falan ya var ya yok dedi, neyse önemli degil, baska arabaya degmemisya dedim, gectim, 1 saat sonra falan arabaya indim biyere gitcem aklima geldi bi bakim dedim, arabanin sagina bi baktiydim..
    ön sag tekerin uzerinden bi tutmus
    arka tekeride gecmis,
    pessssssss yaniii
    arabaya bindim bastim teli, yaw benmi yanlis anladim nekadar degdirmistin sen dedim..
    hala bir karis diyo..
    ne el varmis sendede dedim
    aman aman
    herkez kendi arabasinla naparsa yapsin..

  5. #5
    Emine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.08.2008
    Mesajlar
    20.317
    Konular
    10706
    Beğendikleri
    10
    Beğenileri
    177
    Tecrübe Puanı
    100
    @Emine

    Standart

    Alıntı BeeLaa Rumuzlu Üyeden Alıntı
    ya bundan 1 sene kadar önce ben arabayi vermistim ablama, alisverise gitcekti
    neyse gitti geldi, anahtari verdi ve dediki, yaa herhalde arabanin sag tarafini agac vardi ona hafiften degdirdim dedi,
    nekadar degdi dedim bir karis falan ya var ya yok dedi, neyse önemli degil, baska arabaya degmemisya dedim, gectim, 1 saat sonra falan arabaya indim biyere gitcem aklima geldi bi bakim dedim, arabanin sagina bi baktiydim..
    ön sag tekerin uzerinden bi tutmus
    arka tekeride gecmis,
    pessssssss yaniii
    arabaya bindim bastim teli, yaw benmi yanlis anladim nekadar degdirmistin sen dedim..
    hala bir karis diyo..
    ne el varmis sendede dedim
    aman aman
    herkez kendi arabasinla naparsa yapsin..


    bu bana birini hatirlatdi
    bende arka arka park ederken genelde ya arabanin
    farlari kirilir yada arka ice dogru egilirmi desem
    hatda bu sene ne oldu adamin biri ailecek piknige gitdik
    adam son model araba almis daha yeni bismillah siftah ediyor
    neyse gitdik isde piknige hep beraber erkekler golde yuzmek icin
    bizden ayrildilar kadinlar kaldim ee bi araba surende benim orda
    adamin biri geldi ya abla su araba kiminse lutfen cekin parkdan cikmam lazim dedi kadin emine sen biliyorsun sunu cek dedi bana bende hava atarak
    tamam dedim hay cekmez olaydim:$ arkamda agac varmi nerden bileyim yaa
    arka arka giderken kuttttttttt son model araba gitdi
    ama ben varyaaaaaaaaaaaa yuzumun halini gorecektinn

  6. #6
    BeeLaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.10.2009
    Mesajlar
    224
    Konular
    12
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    438
    @BeeLaa

    Standart

    iste bu yazina yorumsuz gecilir
    ben sana bir soru soracam, yalniz bir soru emine..
    bu arabadaki önündeki ayna nederler ona Dikiz aynasimi derler hani arkadan gelen arabalari goruyonya, o ayna ne ise yarar?

  7. #7
    Emine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.08.2008
    Mesajlar
    20.317
    Konular
    10706
    Beğendikleri
    10
    Beğenileri
    177
    Tecrübe Puanı
    100
    @Emine

    Standart

    Alıntı BeeLaa Rumuzlu Üyeden Alıntı
    iste bu yazina yorumsuz gecilir
    ben sana bir soru soracam, yalniz bir soru emine..
    bu arabadaki önündeki ayna nederler ona Dikiz aynasimi derler hani arkadan gelen arabalari goruyonya, o ayna ne ise yarar?
    sana bisey diyeyimmi ben
    kadinlar bence arabanin hic bir yeriyle ilgilenmezler
    kadinlar sadece surerler
    ve bendeee aynen oyle yapiyorum sadece suruyorum
    araba bozulmusmu tekerimi patlak bunlar acikcasi beni ilgilendirmez
    gidiyormu olay bitmisdir

    ama dikiz aynasi derler arkadan gelen arabalari
    gormeye yarar ne bilem isde yada yakisikli erkekleri dikizlemeye yarar
    tabi bu bir saka hahahahh

  8. #8
    BeeLaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.10.2009
    Mesajlar
    224
    Konular
    12
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    438
    @BeeLaa

    Standart

    hayir ikiside yanlis..

    sabahlari ise giderken Makyaj yapmaya yarar
    bu arada inci Ankarada kesin ceyranlar kesildi inci hanim nette degil

  9. #9
    Emine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14.08.2008
    Mesajlar
    20.317
    Konular
    10706
    Beğendikleri
    10
    Beğenileri
    177
    Tecrübe Puanı
    100
    @Emine

    Standart

    Alıntı BeeLaa Rumuzlu Üyeden Alıntı
    hayir ikiside yanlis..

    sabahlari ise giderken Makyaj yapmaya yarar
    bu arada inci Ankarada kesin ceyranlar kesildi inci hanim nette degil
    hmmmm evet genelde ben oyle yaparim
    sacima cok bakarim sacim benim hayatim demek

    evet inci yok adi var ama kendi yok

  10. #10
    BeeLaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    04.10.2009
    Mesajlar
    224
    Konular
    12
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    438
    @BeeLaa

    Standart

    Alıntı Emine Rumuzlu Üyeden Alıntı


    hmmmm evet genelde ben oyle yaparim
    sacima cok bakarim sacim benim hayatim demek

    evet inci yok adi var ama kendi yok
    adi varmi?
    adini ben niye goremiyom..?

Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş