Aşıkken; OLayı bitirip; dost kalınabilir mi ??? Aşıksınız. Kısa da olsa bir beraberlik yaşamışsınız. Bi şeyler paylaşmışsınız... Şimdi sevgiliniz size. "Aşkım bitti. Dost kaLaLım" Diyor... Yaaa arkadaşlar sevgililer dost kalabilirler mi???? Yorumlarınızı bekliyorum... Eski sevgililer dost kalabilir mi???????? Hayat denen şey sadece acıdan ibaret mi evet önceden olsa böyle bişeye olur mu ya arkadaş kalınır mı? çok kısa bir birliktelik yaşansa bile böyle bişey asla olamaz der dost

Bu konu 1054 kez görüntülendi 1 yorum aldı ...
EsKi SeVGiLiLeR DosT KaLaBiLiR Mi??? 1054 Reviews

    Konuyu değerlendir: EsKi SeVGiLiLeR DosT KaLaBiLiR Mi???

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1054 kez incelendi.

  1. #1
    aZaT07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    27.04.2009
    Mesajlar
    1.746
    Konular
    156
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    6
    Tecrübe Puanı
    719
    @aZaT07

    Standart EsKi SeVGiLiLeR DosT KaLaBiLiR Mi???

    Aşıkken; OLayı bitirip; dost kalınabilir mi ???
    Aşıksınız. Kısa da olsa bir beraberlik yaşamışsınız. Bi şeyler paylaşmışsınız...
    Şimdi sevgiliniz size. "Aşkım bitti. Dost kaLaLım" Diyor...
    Yaaa arkadaşlar sevgililer dost kalabilirler mi????

    Yorumlarınızı bekliyorum... Eski sevgililer dost kalabilir mi????????



    Hayat denen şey sadece acıdan ibaret mi
    evet önceden olsa böyle bişeye olur mu ya arkadaş kalınır mı? çok kısa bir birliktelik yaşansa bile böyle bişey asla olamaz der dost kalanları da anlamazdım yargılardım belki de kendimce, kendini kandırmaktan acı çektirmekten başka bişey degil derdim.Sevdiğin kişi senin haketmediğini bile bile senin haketmediğin şeyleri yaşatıyor sana ama sen hala sevgini koruyorsun ilk günkü tazeliğinle içinde, ama onun yaptıklarını da kabullenemiyorsun içinde kalıyor yaptıkları. ACABA Bİ YAZIDA OKUDUĞUM GİBİ ''SEVENLERE YANINDA PROMOSYON OLARAK ACI, KEDER, GÖZYAŞI MI VERİYORLAR'' HERŞEY Bİ YANA ARTIK BENDE YARGILADIĞIM İNSANLAR GİBİ, BENDE KENDİMİ KANDIRIYORUM ŞUNU ANLADIM Kİ BÜYÜK KONUŞMAMAK GEREKİYORMUŞ EGER ÇOK SEVDİYSEN, DEĞER VERDİYSEN, BÜTÜN KALBİNLE ONA GÜVENİP SEVDİYSEN ONUNlA BAĞLARINI TEMELLİ KOPARMAMAK İÇİN DOSTTA KALINABİLİYORMUŞ. BİLİYORUM BU ÇOK ACI BİLE BİLE KENDİNE ACI ÇEKTİRİP ADETA YÜREĞİNİ KANATIYORSUN HER SEFERİNDE, Bİ ZAMANLAR SENİN İÇİN ÇOK ŞEY İFADE ETTİĞİN KİŞİNİN YANINDA ARTIK DOSTTAN İBARETSİN ÇOK KÖTÜ, AMA İŞTE HAYAT ÇOK ACI NELER YAŞAYACAĞIMIZI BİLMİYORUZ.HAYATTA HERKEZİN Bİ HİKAYESİ VARDIR YA BUNLARI ASLINDA BİZ Mİ? YAŞATIYORUZ KENDİMİZE YOKSA KADERİMİZDE OLANLARIMI YAŞIYORUZ BİLMİYORUM VE CEVAPTA BULAMIYORUM ARTIK...


    Ayrıldıktan sonra dost kalınır mı?
    Eğer her iki taraf da birbirlerini çok sevmişlerse ayrıldıktan sonra dost kalmaları mümkün değil. Eğer, evet biz birbirimizi çok sevmiştik, ayrıldık ama şimdi çok iyi dosttuz diyorlarsa birbirlerini gerçekten sevmemişlerdir. Ben yaşadım. Test edip onayladım yani. Ben iki sene bir kızla çıktım. Keşke sadece çıksaydım da onu deliler gibi sevmeseydim. O da beni çok sevdi biliyorum ama benden ayrılanda o oldu. Güya bana layık değilmiş. Oysaki ben onu o olduğu için kabul etmiştim. Neyse... Şimdi çarşıda pazarda birbirimizi gördüğümüz zaman kafalarımızı çeviriyoruz. Sanki aramızda bir aşk bir sevgi yaşanmamış gibi. Oysa birbirimize olmaz ama hani olurda birgün ayrılırsak dost kalacağımıza söz vermiştik hep. Olmaz dediğimiz şey malesef oldu ayrıldık. Ben en azından dost kalamaz mıyız dedim, çünkü tamamen hayatımdan çıkıp gitmesini istemiyordum, oda bana hayır olmaz dost kalamayız sonra seni unutamam dedi. O da beni hala seviyordu biliyordum. Uzun lafın kısası insan çok sevdiyse ayrıldıktan sonra ne kadar çok dost kalmayı istesede bu olmuyor. olmaz da....

    A L ı n T ı


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: EsKi SeVGiLiLeR DosT KaLaBiLiR Mi???

          Kategori: Anketlerimiz..

          Konuyu Baslatan: aZaT07

          Cevaplar: 1

          Görüntüleme: 1054

    DeĞeR VeRDiĞiN iNSaN SeNiN DeĞeRiNi BiLMiYoRSa;
    BıRaK KeNDi DeĞeRi iLe KaLSıN !!!!!!!!!!

  2. #2
    Berhudar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    16.03.2009
    Mesajlar
    200
    Konular
    28
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Tecrübe Puanı
    484
    @Berhudar

    Standart


    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
    17 Tarafsız görüş var bu kunuda ziyaret edinizCENTER
    İhanet; Sonum olacaksın: Sen başladıgın an ben bitmiş olacağım.
    İteatsiz; Azrailim olacaksın: Sen geldigin an ben gitmiş olacağım.

    berhudar
    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Giriş