Kullanıcı Tag Listesi

Kiloların bir sorumlusu da atıştırmak. Prof. Dr. Metin Özata'nın bu konuda da önerileri var: Atıştırmaların önemli bir nedeni, stres altında yaşamak. Stresi azaltmak için spor yapmak, gevşeme tekniklerini öğrenmek veya bir uzmandan yardım almak gerekebilir. Atıştırırken patates cipsi, bisküvi, çikolata veya beyaz şeker yerine domates, elma, salatalık, kuru erik, 3-4 badem veya ceviz, beyaz peynir ya da yoğurt yemeye çalışın.

Bu konu 636 kez görüntülendi 0 yorum aldı ...
Kiloların sorumlusu; atıştırmak! 636 Reviews

    Konuyu değerlendir: Kiloların sorumlusu; atıştırmak!

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 636 kez incelendi.

  1. #1
    ŞiMaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.12.09
    Mesajlar
    22.194
    Konular
    11199
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    8
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    100
    @ŞiMaL

    Standart Kiloların sorumlusu; atıştırmak!

    Kiloların bir sorumlusu da atıştırmak. Prof. Dr. Metin Özata'nın bu konuda da önerileri var:

    Atıştırmaların önemli bir nedeni, stres altında yaşamak. Stresi azaltmak için spor yapmak, gevşeme tekniklerini öğrenmek veya bir uzmandan yardım almak gerekebilir. Atıştırırken patates cipsi, bisküvi, çikolata veya beyaz şeker yerine domates, elma, salatalık, kuru erik, 3-4 badem veya ceviz, beyaz peynir ya da yoğurt yemeye çalışın.



    Açlık hissettiğinizde önce bir bardak su için. Bu yeme isteğinizi önleyebilir. 1-2 saat dışarı çıkın, güneş ışığı görün. Ve ülkemizde beslenmeyle ilgili en büyük yanlışlıklardan biri de, beyaz ekmek tüketimi. Beyaz ekmeğin sağlığa faydası olmadığı gibi şişmanlık, şeker, kalp ve tansiyon hastalıklarına zemin hazırladığı da biliniyor.




    Çok yaygın bir başka yanlışlık da reçel yapmak. Sadece meyvenin kendi şekeriyle, şeker ilave edilmeden yapılan reçel daha sağlıklıdır. Bir diğer önemli yanlış beslenme alışkanlığı ise süt, yoğurt ve peynirin yağlı olanının tercih edilmesi.




    Kilo almanın önemli nedenlerinden biri kahvaltı yapmamak, öğlenleri az, akşamları çok yemektir. Sağlıklı olan ise kahvaltıyı iyi yapmak, öğlen normal, akşam hafif yemek.




    Uykusuzluk besin alımını ve atıştırmaları artırır. Uykusuz kişiler daha fazla atıştırma yapar. Bu nedenle iyi uyumaya çalışmalı, uykudan önce, hatta öğleden sonra kahve ve kola gibi kafeinli içeceklerden uzak durulmalı.




    Yapılan çalışmalar yeterli kalsiyum alan kişilerin daha kolay kilo verdiğini gösteriyor. Zayıflama diyeti yapılırken mutlaka 1000-1200 miligram kalsiyum alınması gerekir. Kalsiyum tabletleriyle bunu almak mümkün.




    Alkol alımını azaltın. Alkolün kilo aldırdığı unutulmamalı, zayıflamak isteyen kişi alkolü azaltmalı hatta kesmelidir. Devamlı su yudumlamak gün içindeki açlık ataklarının kontrolünde faydalı olabilir.





    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Kiloların sorumlusu; atıştırmak!

          Kategori: Hastalıklar Hakkında Temel Bilgiler

          Konuyu Baslatan: ŞiMaL

          Cevaplar: 0

          Görüntüleme: 636


Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş