Kullanıcı Tag Listesi

kendimi nasil tanitcagimi bilmyiorum azeri degilim ama azeri müzikler hosuma gidiyor falatcastan girdim radio niyetine forum sayfasini gördüm üye oldum insallah hos ve güzel vakitler geciriz hep beraber güzel paylasimlarda bulunuz selametle kalin

Bu konu 1578 kez görüntülendi 10 yorum aldı ...
Selamün Aleyküm Arkadaşlar 1578 Reviews

    Konuyu değerlendir: Selamün Aleyküm Arkadaşlar

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 1578 kez incelendi.

  1. #1
    Ay-Yildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.11.08
    Mesajlar
    4
    Konular
    2
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0
    @Ay-Yildiz

    Standart Selamün Aleyküm Arkadaşlar

    kendimi nasil tanitcagimi bilmyiorum
    azeri degilim ama azeri müzikler hosuma gidiyor falatcastan girdim radio niyetine forum sayfasini gördüm üye oldum
    insallah hos ve güzel vakitler geciriz hep beraber güzel paylasimlarda bulunuz

    selametle kalin


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Selamün Aleyküm Arkadaşlar

          Kategori: Tanışma alanı

          Konuyu Baslatan: Ay-Yildiz

          Cevaplar: 10

          Görüntüleme: 1578


  2. #2
    DoĞu
    DoĞu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı Ay-Yildiz Rumuzlu Üyeden Alıntı
    kendimi nasil tanitcagimi bilmyiorum
    azeri degilim ama azeri müzikler hosuma gidiyor falatcastan girdim radio niyetine forum sayfasini gördüm üye oldum
    insallah hos ve güzel vakitler geciriz hep beraber güzel paylasimlarda bulunuz

    selametle kalin
    w.a.selam hos geldin aramiza kerdess.buna emin ol ki çok güzel bir kültürün içine gelmisin burda çok güzel ortamlarda bulcagindan emin ol güzel paylasımlarla forumumuza katgıların olcagınada kanatim yamdir.bizim sitemzi ve radyomuz ben TÜRK'üm diyen herkese açiktir yeterki sevgi saygi hosgörü çerçevesinde bir birliktelikte olunsun.senin gibi deyerli kardeslerimizi aramizda görmekten memnunluk duyariz.tekrar hos geldin.

  3. #3
    Ay-Yildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.11.08
    Mesajlar
    4
    Konular
    2
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0
    @Ay-Yildiz

    Standart

    allah razi olsun DoGu kardesim insallah hep beraber güzel ve faydali paylasimlarda bulunuz

  4. #4
    S€®C€
    S€®C€ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Hosgeldiniz güzel paylaşımlar hoş vakitler diliyorum...

  5. #5
    Ay-Yildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.11.08
    Mesajlar
    4
    Konular
    2
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0
    @Ay-Yildiz

    Standart

    tesk ederims erce kardesim
    bi sorum olucak benim ekledigim vidiolar neden gösterilmyior yoksa benim pcedemi bi sorun var

  6. #6
    S€®C€
    S€®C€ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı Ay-Yildiz Rumuzlu Üyeden Alıntı
    tesk ederims erce kardesim
    bi sorum olucak benim ekledigim vidiolar neden gösterilmyior yoksa benim pcedemi bi sorun var
    You tubee türkiyede yasaklı bu yüzden görünmüyor sizden kaynaklanan bişey deil yinede tşkler paylaşımınız için...

  7. #7
    Azeribalasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.07.08
    Mesajlar
    9.815
    Konular
    3601
    Beğendikleri
    629
    Beğenileri
    102
    Bahsedildi
    1 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    100
    @Azeribalasi

    Standart

    Xosh Gelipsen
    [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir. Üye Olmak İçin Tıklayın...]
    Ailesine ...
    Dünyanin En Büyük Azeri Mp3 Arsivi. www.azeribalasi.com

  8. #8
    Aybalam76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10.08.08
    Mesajlar
    2.622
    Konular
    479
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    1 Mesajına 1 Teşekkür Aldı
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    100
    @Aybalam76

    Standart


    Azeribalası oluşumuna hoş geldin Ay-Yıldız kardeşim. İnşallah burda güzel vakit geçirirsin. İyi paylaşımlar,iyi forumlar kardeş.

  9. #9
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Konular
    282
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    585
    @Apancene

    Standart

    Alıntı Aybalam76 Rumuzlu Üyeden Alıntı

    Azeribalası oluşumuna hoş geldin Ay-Yıldız kardeşim. İnşallah burda güzel vakit geçirirsin. İyi paylaşımlar,iyi forumlar kardeş.
    imzamı atayım mende iyi forumlar h.geldin aramıza safları sık tutalım inş.

  10. #10
    Il_ke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07.08.08
    Mesajlar
    1.284
    Konular
    21
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    0
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    474
    @Il_ke

    Standart

    aleyküm selam.sizde azeribalasi.com ailesine hoşgeldiniz
    SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR..

    BİZ BU VATANI,MİLLETİ VE BAYRAĞI KARŞILIKSIZ SEVDİK
    .

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş