fatih terimle milli takım Fatih Terim: Hakan sen topları Necatiye indireceksin Hakan Şükür: Tamam abi Fatih Terim: Abi değil hoca diyeceksin Hakan Şükür: Kime Necatiye mi hoca diyecem? Fatih Terim: Hayır aptal herif bana Hakan Şükür: iyi de sen oynamıyosun ki , topları sana indirsem taç olur : Fatih Terim: Fatih soyun hakanın yerine oynuyorsun -_- Hkan Şükür:

Bu konu 612 kez görüntülendi 0 yorum aldı ...
fatih terimle milli takım 612 Reviews

    Konuyu değerlendir: fatih terimle milli takım

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 612 kez incelendi.

  1. #1
    SaiL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13.11.09
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4.263
    Beğendikleri
    3.811
    Beğenileri
    1.471
    Tecrübe Puanı
    100
    @SaiL

    Standart fatih terimle milli takım

    fatih terimle milli takım

    Fatih Terim: Hakan sen topları Necatiye indireceksin
    Hakan Şükür: Tamam abi
    Fatih Terim: Abi değil hoca diyeceksin
    Hakan Şükür: Kime Necatiye mi hoca diyecem?
    Fatih Terim: Hayır aptal herif bana
    Hakan Şükür: iyi de sen oynamıyosun ki , topları sana indirsem taç olur :
    Fatih Terim: Fatih soyun hakanın yerine oynuyorsun -_-
    Hkan Şükür:

    Fatih Terim: Arkadaşlar saha kenarından o kadar taktik veriyorum anlamıyorsunuz. Beni anlayabilmeniz için size e-mail mi göndermem gerekiyor?
    Tuncay Şanlı: İyi de hocam , hakem benim kolyeyi bile çıkarttırdı , laptopa ne der bilemicem
    Fatih Terim: Tuncay olm sana özel masa bilgisayarı kurdurdum yedek kulübesinde
    Gökdeniz Karadeniz: Tuncay zaten ben de cezalıyım , beraber counter oynarız

    Fatih Terim: Arkadaşlar bütün toplar Emrede buluşuyor
    Emre: Hocam ayıp oluyor ama , her duyduğuna inanacaksan işimiz var senle
    Fatih Terim: Hakan soyun oyuna gireceksin
    Oğuz Hoca: Hakan yok hocam
    Fatih Terim: Nasıl yok
    Oğuz Hoca: Teravihe gitmiş , Ramazan ya o bakımdan :

    Fatih Terim: Yıldıray ısın oyuna gireceksin
    Yıldıray: 50 saattir ısınıyom , buharlaşacam ya
    Fatih Terim: Oğuz soyun oyuna girecen
    Oğuz Hoca: Hocam ben futbolu bırakalı 8 sene oldu , antrenörüm ben
    Fatih Terim: Valla mı len! :
    Oğuz Hoca: Ulan tam bunadı bu
    Fatih Terim: O boynundaki ne evladım ?
    Hakan Şükür: At nalı hocam , uğur getirsin diye taktım
    Fatih Terim: Ayağına tak sen onu ayağına töbe töbe!

    hasan:ya hocam tawa tencere **ürebilirmiyizz???
    fatiht: nehh
    Hasanocam yumurta atıolar boşa gitmesin nimet nimet.

    Fatih Terim:Ümit sen aralara sarkıyosun -_- ,Hakan kanatlardan gidersek gelen topları ceza alanı çizgisine Necati ye indiriyosun -_- ,Gökdeniz sen ...,Gökdeniz sen... Lan bu Gökdeniz nerde
    Hakan:Fatih hocam iddaa oynamaya gitmiş.
    Fatih Teriman söyleyin bari rakibe yatırsın kaleye Rüştü yü koyacam m.k

    Hasan: rüştü senden cok caba sarfetmeyeceğin bişi isticemm her gelen topu ye taam mı???
    rüştü:niye lan olm??
    Hasan: yok idaa kuponu yaptım bak kırısırız paraları
    Rüştü: yok abi yapmam öle sey
    Hasan adi len ordan

    fatih terim : rüştü soyun sen giriosun
    rüştü : hocam yinemi iddaa oynadın
    fatih terim : atarım bi sakal


    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: fatih terimle milli takım

          Kategori: Komik Yazılar Ve Fıkralar

          Konuyu Baslatan: SaiL

          Cevaplar: 0

          Görüntüleme: 612


Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş