Kullanıcı Tag Listesi

http://img46.imageshack.us/img46/3633/astronotzm7.gif Apancene- Usta ne oldu yaaaa güzel güzel forumda gezerken nerden çıktı bu,millet Havai'ye Kanarya adalarına gider bizde uzaydayız GaraGan-Hava sıcak bunalıyorum diye milletin özelliklede Özer’in başının etini yedin bilet bulamadı oh oldu sana… da…. bizim işlerimiz vardı bizi neye yanına kattılar onu anlamadım Apancene-Usta usta dedik bağrımıza bastık idolümüz yaptık dediği lafa bak yaa GaraGan –Bana bak benle yaa alı konuşma

Bu konu 2873 kez görüntülendi 19 yorum aldı ...
Sıcaktan Bunalmanın sonu 2873 Reviews

    Konuyu değerlendir: Sıcaktan Bunalmanın sonu

    5 üzerinden | Toplam: 0 kişi oyladı ve 2873 kez incelendi.

  1. #1
    Dygsuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.07.08
    Mesajlar
    10.861
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    481
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    848
    @Dygsuz

    Standart Sıcaktan Bunalmanın sonu


    Apancene- Usta ne oldu yaaaa güzel güzel forumda gezerken nerden çıktı bu,millet Havai'ye Kanarya adalarına gider bizde uzaydayız

    GaraGan-Hava sıcak bunalıyorum diye milletin özelliklede Özer’in başının etini yedin bilet bulamadı oh oldu sana… da…. bizim işlerimiz vardı bizi neye yanına kattılar onu anlamadım

    Apancene-Usta usta dedik bağrımıza bastık idolümüz yaptık dediği lafa bak yaa

    GaraGan –Bana bak benle yaa alı konuşma hakkaten uzayda mıyız şimdi?

    Merkez -Forum -Evet uzaydasınız, onaylandı.

    Apancene--Vay beeee teknolojiye bak beeee yihuuuuuuuuuuuuuuu.


    Merkez – No problem

    GaraGan -Nası güzelim ?.... Ne demek istediler şimdi bize bunlar “no problem” demekle ? Neyini kurcaladınız yine aletin ellemeyin arkadaşım her yerine bana zimmetli alet ben uğraşcam sonra.

    Apancene-Merkeeeeez Azerxan kalemimi aldı vermiyo.

    Azerxan –Sanki altın kaplama al kalemini bulutlara yazı yaz,şiir yaz,roman yaz .Yok yok en iyisi bulutlara yorum yaz .Merkez abi uykum kactı ordaysanız iki muhabbet edelim

    Merkez- Evet buradayız da ne muhabbeti

    Azerxan –Uzaya gönderdiniz takiptemisiniz değimlisiniz diye deneme yapıyorum abi orda mısınız diye yok bi şey

    Apancene- Ustaaa Ruslarla kenetlenme olayı vardı ya.

    GaraGan-Evet canım vardı, burda yazıyo raporda.

    Apancene-Hah iste camdan Azerxan Ruslara nanik yaptı küsmüşler kenetlenmeyiz diyorlar.

    GaraGan -Aferin iyi yapmış ben ararım şimdi konsolosu


    Azerxan -Merkezz GaraGan diyo ki bi kişi daha yollayın üç kişiyle okey dönmüyo

    Merkez-Tamam raporunuzda belirtin

    Apancene-deneme 1..2.. deneme.. puff pufffff

    Merkez-Apancene tak tuk sesler geliyor napıyorsunuz ?

    GaraGan-Bi karışma be güzelim benim dayıoğlu tesisatçı çalısıyo biliyoruz da yapıyoruz. Musluktan su gelmiyor onu açmaya çalışıyorum


    Azerxan -Merkeezz bi şey sorucam kafama takıldı

    Merkez-Yine ne var

    Azerxan -Ne güzel isminiz varmış sizin be hey Allahım ba ba ba Mer-kez süper süper .Bu arada karnım acıktı yemekte ne var bu hap işini kim icat etti dönüşte gözüme görünmesin

    Apancene-Hazırlıyoruz bir şeyler 2 domates yetmez bize bir tane daha gelirken ustam


    Merkez- Napıyosunuz orda bu duman da ne?

    Azerxan -Mangal yakıyoruz güzel kardeşim hapla olmaz beslenme siz işi bilememissiniz

    Merkez -
    Karbonmonoksitten zehirlenme ihtimaliniz var derhal söndürün.


    GaraGan- Hop hoooop derhal söndürün….ne demek emrivaki olmasın Delikanli adama bi sey olmaz.


    Apancene-
    Merkeeeeezz üzüm yedim cekirdekleri nere atayım

    Merkez -sağda bi boşluk var

    Apancene- anaaaaaaaaaaayok oldu bu mekik David Copperfield gibi


    Apancene-Merkez abi oyun yokmu bu alette ?

    Merkez -anlaşılmadı 76..

    Apancene-yok abi 76 değiil.. apancene ben.. hani tanişmiştik kokteylde..

    Merkez-ne diyosun kardeşim ?

    Apancene-
    oyun diyorum abi.. af buyur iki kuruşluk telefonlarda bile snake, var, raket var.. tenis var sen trilyonluk araç yap ayıp valla..



    Merkez Forum-
    koaksiyel atesleme sisteminin duplikasyon bo
    Ölümünde yakıt sıkışmasından kaynaklanan bir hata var.

    Apancene-Ne ne ne demek o yani ne demek düşüyormuyuz dönüyormuyuz gemi gidiyor mu merkez?

    Merkez –Gemi gidiyor siz de içindesiniz onaylandı

    Apancene- merkez bunun dönüşünüde düşünün Türkiye sınırları içinde yer seçin kendinize

    Merkez-devam et devaaam.


    Apancene- Üşüdüm olm ben güneşe yaklaşıcam biraz. Çevir şunun yönünü güneşe doğru

    GaraGan- Bu cok tehlikeli yapma gemiye zarar verebilirsin.

    Apancene-
    Hey sizin tenekenize ne degerli geminiz varmış yaa.

    GaraGan-Apancene geminin yüzeyinde napıyorsun geri dön kapıları pencereleri de kapaaaaaaaaaaaa

    Apancene-Hoca daraldım gidiyorum ben Venüs’e bana byyyyyyyyyyyy sorarlarsa üzüm çekirdeklerinle uzayda dolaşıyor dersin.


    SÜRÇ-Ü LİSAN ETTİMSE AFFOLA...



    Konu Bilgileri       Kaynak: www.azeribalasi.com

          Konu: Sıcaktan Bunalmanın sonu

          Kategori: Komik Yazılar Ve Fıkralar

          Konuyu Baslatan: Dygsuz

          Cevaplar: 19

          Görüntüleme: 2873

    Konu Dygsuz tarafından (18.08.08 Saat 17:00 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Beğendikleri
    4
    Beğenileri
    151
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    534
    @Apancene

    Standart

    Koptum yaaaaaaaaaa süppersinnnnnn hemide 10 üzeri 100 verirem sana islanirem sene Dygsuz emeğine yüreğine , gönlüne sağlık ustannnnn nirdesin yorumun tiz ulaşa :p
    NE YARDAN, NE ÇAYDAN..!!
    Yeşil çay, siyah çay, Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir...



  3. #3
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Beğendikleri
    4
    Beğenileri
    151
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    534
    @Apancene

    Standart

    hahahahahahahha hala dönüp dönüp okuyorum bu kadar oluryaaa yaxsi ekleme gönlü güzel Dygsuz ( mene göre duygulu ) çok hoş memnun oldumda :p
    NE YARDAN, NE ÇAYDAN..!!
    Yeşil çay, siyah çay, Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir...



  4. #4
    S€®C€

    Standart Süpersin abla...

    Zevkli bir konu taktire şayansın ablacım yüreğine sağlık...

  5. #5
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Beğendikleri
    4
    Beğenileri
    151
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    534
    @Apancene

    Standart

    asi serçe mrb burada şöförünüz değilim. uzayda yiz ustaammmmmmmm
    NE YARDAN, NE ÇAYDAN..!!
    Yeşil çay, siyah çay, Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir...



  6. #6
    S€®C€

    Standart

    Alıntı apancene Rumuzlu Üyeden Alıntı
    asi serçe mrb burada şöförünüz değilim. uzayda yiz ustaammmmmmmm

    Merhaab apancane tam sana yakışır rol bu olsa gerek bu arada senı aramızda görmekten mutluluk duydum iyi forumlar...

  7. #7
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Beğendikleri
    4
    Beğenileri
    151
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    534
    @Apancene

    Standart

    Alıntı Asi Serce Rumuzlu Üyeden Alıntı

    Merhaab apancane tam sana yakışır rol bu olsa gerek bu arada senı aramızda görmekten mutluluk duydum iyi forumlar...
    Saol asi serçe ben gitmemişdim arkaplanda kaldım az keyfim kaçmışdıda ondan iyi dileklerin için de teşk. güzel insanlarla olmak benide mutlu ediyor .rol herkese yakışır.gerçek hayatta rol olmasın yeterki ! mutlu oluyoz burada düşüncelerimizi ( tşk , emeğine sağlık vs ) kısa kesmiyorum. düşüncelerimizi , içimizden geçenleri kalemde almamız da gerekli düşünür ona göre gitmeye gayret edirem . saol asi serçe sizede aynı dilek düşünceler olsun
    NE YARDAN, NE ÇAYDAN..!!
    Yeşil çay, siyah çay, Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir...



  8. #8
    Dygsuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.07.08
    Mesajlar
    10.861
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    481
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    848
    @Dygsuz

    Standart

    Beyenmenize memnun oldum,amaç yüzlerde tebessüm oluşturabilmek.Teşekkürler.

  9. #9
    Dygsuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.07.08
    Mesajlar
    10.861
    Beğendikleri
    0
    Beğenileri
    481
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    848
    @Dygsuz

    Standart

    Alıntı Asi Serce Rumuzlu Üyeden Alıntı
    Zevkli bir konu taktire şayansın ablacım yüreğine sağlık...

    Teşekkürler Asi.

  10. #10
    Apancene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04.08.08
    Mesajlar
    4.267
    Beğendikleri
    4
    Beğenileri
    151
    Bahsedildi
    0 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    534
    @Apancene

    Standart

    Alıntı Dygsuz Rumuzlu Üyeden Alıntı
    Beyenmenize memnun oldum,amaç yüzlerde tebessüm oluşturabilmek.Teşekkürler.
    birimi seslendi sicaklar hala devam edii
    NE YARDAN, NE ÇAYDAN..!!
    Yeşil çay, siyah çay, Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir...



Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajinizi Degistirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş

Facebook Baglan Giriş